Zeynepci012 Kızlar 12 haftalık gebeyim adet tarihime göre 11+3 ama ultrasonda doktor önde olduğunu söyledi iyi bişey dedi sizce oruç tutabilir miyim bazen aclığa hiç dayanamıyorum midem bulanıyor ara sıra aç karnına hemen kahvaltı yapmak istiyorum kafam çok karışık bide doktor folik asitin bitince vitamin ilaçlarına başla dedi bacak kasılmalarım ara sıra oluyor kafam karıştı 🤷🏼♀️
Yeni1gebelikkk Zeynepci012 bende şuan vitaminleri kullaniyorum, benim kramplarım çok oluyor onun için de magnezyum kullanıyorum, sahurda alırım İnşaAllah bi sıkıntı olmadan tutabilirim
ASE6154 Zeynepci012 canım ben 27 haftalığım 2. Günü şeker yükleme testi yaptırıp sonuca göre aralıklı olarak tutmaya çalışacağım ama sen eğer mide bulantıların varsa zorlama çünkü zaten kusarsan orucun bozulacak ve devamlı olursa mide rahatsızlığın olabilir. Tutacaksan da zorlanmadan aralıklı olarak tut
QueenMother Zeynepci012 35 haftalığım bi rahatsızlığım yok inş tutacağım önceki gebeliğimde böyle denk gelmişti hep tutmuştum çok şükür aksine daha rahat geçmişti mide rahatsızlığıma iyi gelmişti oruç inş buda öyle olur
Yeni1gebelikkk Ramazan’ın ilk günü 16 haftalık oluyoruz , aç kaldigimda tansiyonum düşüyor ama yine de tutmayı düşünüyorum, 12.haftadan beri reflü başladı o beni çok zorluyor İnşaAllah bi sıkıntı olmazsa zorlanmazsam tutmayı düşünüyorum, Rabbim kolaylık verir 🤲🏻
Zeynepci012 Yeni1gebelikkk amin canım inşallah gönlünce olur herşey bende çok istiyorumm tutmak kendime çok güvenemiyorum açıkcası
Mymommm Yeni1gebelikkk bende 33 haftalık oluyorum ama bebeğin kilo alımı yavaşlar diye korkuyorum ne yapmalıyım bilmiyorum bilginiz var mı yavaşlıyor mu yada bebeğe zararı var mı
Zeynepci012 ASE6154 ilk günü denemek istiyorum aralıklı bi şekilde yapmayı düşündüm tansiyon düşüklüğüde var bende bakalım inşallah zorlanmadan tutarız bebeğimizde sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻♥️
Gonca_alper ASE6154 arkadaşlar şunu söylemek ıstıyorum zorluya bıle kusarsanız orucunuz bozuluyor ama normal mıdenız bulandı kustunuz orucunuz bozulmuyor bılgınıze eşim soyledı imamlık yapıyor ınetnetwn de bakıp araştırabılırsınız
Mymommm QueenMother bende 33 haftalığım bebeğin kilo alımı yavaşlar bişey olur diye korkuyorum kilo alımında yavaşlama oluyor mu veya bebeğe zararı
Smsmsm2610 QueenMother kilo alımında bi sakıncası oldu mu bende tutmak istiyorum ama onu kötü etkilemekten korkuyorum
Gulcin-2001 20+2 deyiz doktorumla konuştum iftar ve sahurunu iyi yapar o arada iyi sıvı alırsan tutabilirsin kendini çok yorma dedi deniycem umarım tutabilirim😊
Deletedmom_88 Zeynepci012 ben tutmamayı düşünüyorum, dinen kolaylık sağlanmışken zorlamak istemedim açıkçası
Yeni1gebelikkk Mymommm benim de ilk gebeligim hiçbir bilgim yok maalesef, ben doktora sormayı da unuttum bakalım artık nasip
huysuz__ Gonca_alper ağız dolusu kusmak her türlü orucu bozar ve çıkanı geri yutmamaya özen göstermek gerek . Normal kusmak ile zorluya kusmak nedir anlayamadım , ilahiyat mezunuyum öğretmenim ben de, eşinize saygılarımı sunar bu cümlenin açıklamasını merak ederim 🙋♀️