Progestan verecekler ve bazı iğneler var ya pruluton gibi onlardan vuracaklar ama kahverengiymiş iğne vurmayabilirler. Ama en azından kanama alanı vs var mı bakarlar temkinli olursunuz. Bi de rahim ağzı uzunluğu ölçüyorlardır heralde zaten ama her doktor ölçmüyor aslında rutin olması gereken bir şey bilginiz olsun. Geçen doktorum kan gölünün içine sağlıkla doğan bebekler var dedi. Anlayamadığım burda da herkes leke bile olsa normal değil deyip duruyor da sanki doktora gidince bir şey değişiyor, doğru düzgün sebebini de bulamıyolar tam tedavisi de yok. Hiç anlayamadığım bir olay şu lekeler kanamalar çok sinir bozucu Rabbim imtihan etmesin sağlıkla kolaylıkla korkutmadan korktuğumuz yerlere uğratmadan nasip etsin kavuşmayı