Hulo2105 Aslında bendede olmuştu öyle akıntı pembemsi iki gün sürdü ama seninkinden biraz daha ireli haftalarda hiçbirşey yapmadım doktorada gitmedim korktugumdan kendiliginden geçti ,şu an dogurmak üzereyim bir kaç günüm kaldı, `ama yinede için rahat olması için git görün tabi herkeste durjm agnı olmuyo