Beybitooo ben bugün doktora gitmiştim demirime bakabilir mısınız dedim 12lere düştü dedim o da hamilesin düşmesi çok normal dedi bakmadı, özeldeki doktorum günde 2 kere demir ilacı iç dedi bugün şehir hastanesine gittim o doktor da 1 tane iç yeterli dedi içiniz rahat etsin diye size de söyleyim dedim😊yine tabiki doktorunuza söyleyin de o zamana kadar korkmayın 😊