Feride63 BurcuY92 Az kalmış sizinde sezaryan olacağım için benim de 19 gün kaldi saglikla alalım ins kucağımıza
Aysenur-yakarer28 esmaerdemir 20.haftamdan beri ilaç tedavisi ve istirahatla 33.haftaya gelebildim rahim ağzı kısalığım var ve bebeğim çok aşağıda bu aralar çok baskı var rahimde yürütmüyo bile sanırım sona yaklaştım 😀
esmaerdemir Aysenur-yakarer28 rabbim vaktinde bebeğimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah aynı haftadayız 😊❤️