Feride63 Şafak kaç canım hamişler kimler yeni öğrendi kimler ikili sayıya düştü ben 35+4 deyim sezaryan doğum istiyorum ne zaman olacağına dair henüz bir bilgim yok bakalim az kaldı
mrsckmkc Feride63 80 gün görünüyor uygulamada. 🥹 ama son kontrolümde bebişin 10-11 gün ileride olduğu söylendi. Kontrole gittiğimde 28+1dik ama değerleri hep 30 haftayla uyumlu çıktı bu durum tedirgin etti biraz beni.🥺
Esra_Omer_21 Feride63 tam 31 haftalık olduk normalde zaman cabuk geçsin doğurayım diyordum ama bugun birden sonlara geldim artık hamileliğim biticek diye resmen üzüldüm
Feride63 mrsckmkc Hiç tedirgin olma annesi benim de 2 hafta önde gidiyor bir proplem olmuyor korkma ins sağlıkla kucağına alırsın
[silindi] mrsckmkc bende 29 um 31 haftayla uyumlu çıktı doktor normal diyor ama bende tedirginim biraz
Aysenur-yakarer28 33+0 Son 49 ama erken doğum olacak büyük ihtimalle her an gelebilir fındık kızım 🌸🫶
Feride63 Esra_Omer_21 Bende son zamanlarda bunun üzüntüsüne kapılıyorum hep birdaha içimde hareket etmeyecek mi diye düşünüp üzülüyorum ama yanımız da olma sevinci de var çok şükür
Aysenur-yakarer28 esmaerdemir 20.haftamdan beri ilaç tedavisi ve istirahatla 33.haftaya gelebildim rahim ağzı kısalığım var ve bebeğim çok aşağıda bu aralar çok baskı var rahimde yürütmüyo bile sanırım sona yaklaştım 😀
tatlibebegim_ Feride63 56 günümüz kaldı bebeğim doğum kanalına girmiş ne zaman doğum olurr bilmiyorum artıkk