Zeyynnpp Kızlar 14+4 olduk çok şükür 🥲 daha hiç bir şey almadım 20.haftada başlamayı düşünüyorum nasipse önümüzdeki Perşembe randevum var cinsiyeti ogrenirsem tabi🥰 Ağustos sonu Eylül başı gibi doğum görünüyor nasıl kıyafet almalıyım hava ne soğuk ne sıcak olur galiba neyi ne kadar almalıyım başlayan varmı şimdiden 💞
Yasminnnnn Zeyynnpp 14+6 günlük olduk valla ben hiç birşey alamycm planli sezeryan zaten benim ki o yüzden doğuma yakın almayı düşünüyorum canım bazı sebeplerden kaynaklı
huysuz__ Zeyynnpp 14+1🙋♀️ ama erken doğum olcak benim ne zaman geleceği sürece bağlı,şimdilik sizlerle yola devam 🥲 2 gün önce pozisyonu çok kötü ama yüksek ihtimalle kız boş dedi bacak arası 🌺 cuma netleştircez .. yazlık çok bişe almayın derim sonbahar ve kışlıklara yoğunlaşın hangi aya denk gelecekse bedeni ona göre seçin
Zeyynnpp Yasminnnnn canım herşey çok pahalı ve pahalı olmaya da devam edecektir aslında o yüzden yavaş yavaş basliyim diyorum ama herşeyden önce sağlık bebisler iyi olsun da hepsi alınır 🙏🥲
Yasminnnnn Yasminnnnn Tabi ki canım orası öyle fiyalar yerinde durmuyor valla Allah yardımcımız olsun
Zeyynnpp Yasminnnnn cidden kuzum nerden baksan tek bı alışverişe çıkmak için cebinde 10 dan aşağı para olmaması gerekiyor çok zor. ALLAH tan ablam yakin sürede doğurdu da bebisin kucukleri bana kaldı 😂🥰
Zeyynnpp Ebrarabla_06 oyyy😂🐣sağlıcakla kucağına alırsın inşallah evladını kizmi erkekmi sen almissindir baya biseyler ya eksikler kalmıştır artık😂
Ebrarabla_06 Zeyynnpp teşekkür ederim canım benim 🥰kızım oluyor bir kızım var ikinci kızım da oluyor aslında bebeğime ilk kızımdan kalan çok kıyafeti var beşik puset herşeyi tamam ablasından kalanlar sadece bir hastane çıkışı bir kaç tane takım alacam herşeyim tamam 😁😁😁
Zeyynnpp Yasminnnnn kıza benziyor demişti canım sma bakalım bu gidişimde öğreniriz nasipse inşallah ♥️ sizin bellimi peki
Busra_27_34_ Zeyynnpp hiç deme ya nasıl yapacağım bilmiyorum 😁kızım tam Mart’ta doğmuştu çok güzeldi kış hamileliği kış doğumu kış bebesi 😁bakalım bunda nasıl olacak
Zeyynnpp Busra_27_34_ yaa benim ablam in kızı da kış bebesiydi ama ona kalsa daha zor sürekli kat kat giydir kussun tekrar çıkar vs.vs.😂😂 benim nasipse ne kış ne yaz aşko ya kıyafet neyi ne kadar alayım bilemiyorum 😂
Yasminnnnn Zeyynnpp Bir doktor kesin kız dedi bir tanesi erkeğe benziyor dedi bir taneside kıza benziyor dedi 😂😂 haftaya cuma gidicez belli olur herhalde o zaman tabi gosterirse en son gittiğimde bacaklarını bağdaş yapmıştı diye tam gostermemisti 😂
Busra_27_34_ Zeyynnpp yok ya kat kat giydirmezdim asla tek kat giydirir yatarken kundak uyanınca üstüne yelek bitti gitti 😁yaz için kendimi ve dikişlerimi düşünüyorum bebek çıt çıt atlet ve çorap kâfi 😁😁
Zeyynnpp Ebrarabla_06 ayy ne güzel aslında benim bir. Tane daha ablam var o da bebiş düşünüyor benden sonra da ona geçer artık😂 şuan ki fiyatla hiç bişey alınmaz bacım😂🤦♀️
Zeyynnpp huysuz__ erken doğum neden dedi peki canim. Evet bende öyle düşündüm yazlık bişey almamak gerek aslında alırsam da bı kaç bişey alırım artık🙏
Zeyynnpp Yasminnnnn yaa😂 sağlıklı olsunlar da inşallah 🙏bende 2li tarama testinde gitmiştim en son önümüzdeki Perşembe görüş günü bakalım🥰 gittiğimde bacak arası çıkıntı yok kıza benziyor dedi amaa bilemiyorum😂
huysuz__ Zeyynnpp gelişim geriliği sorunu var bende ablası, abisi öyle doğdu , bu da o yolun yolcusu🌱 prematüre annesi olmak benim nasibim hamdolsun ,sağlıklı olsunlar da yüreğimizi yakmasınlar inşallah