Selamlar kızçeler🌸 Tekrarlayan düşüklerim olduğu için genetik test yaptırmıştım kan pıhtılaşmam çıktı. Ve şimdi hamileyiim🙈 Doktor daha 3 haftalık olduğu, tutunması için enox 4000 verdi günde 1 tane koldan dedi. Hiç kullanmadım bu akşam başlıcam bakalım inşallah iyi gelir🥹🙏🏻Kullananan varsa deneyimlerinizi yazabilir misiniz?