Herkese merhaba pazartesi 37+1 haftalık olacağım ve oğlum kanala girdiği için baskı yaptığı için almaları gerekiyormuş. Kilosu 3300 çıkıyor küvese girmez inşallah çok korkuyorum bu haftalarda doğum yapan var mı? Rabbim sağlıkla kucağıma almamı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲