K-1997
Ezel16
Ben ilk ince tibbi genetik bolumu okan bir hastaneden eşimle kendime randevu aldim peşpeşe sonra muayene icin beraber girdik odaya esime gen taraması bna genetik tarama ve kan pihtilasmasi testleri yapilmak uzere kan alindi bnm sonuclarim bir ayda cikti bazi hastanelerde iki ayda cikiyormus. Bakirkoy sadi konukta yaptirdim. Uc genimde heterozigot cikti ordaki dr birsye gerek yok dedi. Benim dusuklerm devam edince zeynep kamil de tibbi genetik bolumunede gittim sordm oda gerek yk ama bdhakine sdce hap yeterli dedi fakat yine dusuk oldu
Bukez henatolojiye gittim o da baska testler yapti yine pihtilasma ile ilgili bukez orda da bir degermde kan pihtilasmasi cikti dr bu bizim alanimiz kadin dogmlar bu konuda bilgisiz dedi. Ve bna kagit verdi hamile kalinca 6000 lik igne kullanmali diye ve düşük sebebi olacagini gorduk dedi
Yani siz once tibbi genetikle esinize ve size randevu alın sonclr cikinca hem oraya sorun hemde arastirma hastanesinde bn hasekiye gittim sule hanim cok ilgili hametoloji bolumu o bana bu sekilde cozum soyledi insallah birdhaki hamilelk de saglikli cocuk nasip olur
Ayrica hamile kalir kalmaz direk ozelde bir riskli gebelige gidecegim bizim gibiler kadin doguma gitmemeli cunku yetersiz kaliyor.