Benim 13. Haftada akcigere kan pihtisi attı kanımın pihtilastigini o zaman öğrendim. 8. Haftada sağ bacağım çok ağrımıştı ben de ya bacağımı zorladım ya da üşüttüm diye düşündüm, zaten acilde de sen hamilesin bisey yapamayız sana diye parol verip gönderdiler. Bir iki hafta sonra geçti gibi oldu bacağımın ağrısı, 13. Haftada da sırtımda batma oldu ama acayip ağrı yaptı, bir yere yaslanamiyorum, sırt üstü yatamıyorum, sol tarafıma yatamiyordum sadece sağ tarafıma yatabiliyordum. Meğer 8. Haftada bacağımdaki ağrıyı pıhtı yapıyormuş, 13. Haftada da oradaki pıhtı akcigere atmış. Direkt oksapar başladı doktor hala kullanıyorum günde iki kez 6000 lik, doğuma kadar hatta doğumdan sonra da belli bir süre kullanmam gerektiğini söylediler, genetikte test yaptılar ama benimki hamileliğe bağlıymış o yüzden ilacı sadece gebelikte kullanıcam. Daha öncesinde böyle bir sorunum olduğunu bilmiyordum zaten gebelikte ortaya çıktı.