Kaktuscekirdegi tabi çok şükür elhamdülillah büyük seyler bitti ufak tefek şeyler kaldı sizlerde durum nedir,amin inşallah rabbim sagliklica ömürlü bir şekilde hayırlı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine. Ayrıca feramat kullanıyor musunuz son üç ay ya doktorum bana verdi içmeye cesaret edemedim siz kullaniyor musunuz