sedanur4004 2cibebis biz direk tarih aldık kuzum 28 mayıs’ta sezeryan olacağım annemin izin ayarlyablmsi için 1-2 ay önceden tarih belli olması lazımdı doktorumzda gün verdi 28 mayıs sabah kavusacgz inşallah 27+0 ım
Sihirlimom Kaktuscekirdegi geçer bir şekilde ben bu kadar geçeceğini bile düşünmemiştim :) kızımda hiç bu kadar saymadım ya
Kaktuscekirdegi Aysegul166 ayy evet daha önce de konuşmuştuk sağlıkla alalım kucağımıza miniklerimizi aslında ikizler burcu beni korkutuyor ama😂🩵🥹🤭🌸🐣🫶🏻🤲🏻👼🏻
Kaktuscekirdegi Tgce_06 evet canım kontrolümde doktoruma soracağım ama tahmini doğum tarihini ultrasondan biliyolarmış sanırım🩵🌸🐣🥹
Kaktuscekirdegi Tgce_06 normal düşünüyorum ama yine ALLAHIN dediği olur tabi bide o an ki gücüm rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin sen ne düşünüyorsun🫶🏻🤲🏻
Nurkhramn1234 Kaktuscekirdegi Benimde 104 günüm kaldi doguma hayirlisiyla doguralim inşallah annişler💙