Hazal966 Kiwitoveannesi görmeyeli baya olmuş neden o kadar uzun sürdü? 32 den sonra 2 haftada 1 gidiliyor hastaneye.
Hazal966 ilkgozagrim__ bende normal istiyorum inşallah bir sıkıntı olmaz, istediğimiz gibi doğum gerçekleştiririz💞🙏🏼
mavikalpvemavikalp Hazal966 iyi yapmışsınız bende gittim çok güzel şeyler anlatıyorlar ya her etrafımda gördüğüm hamileye söylüyorum kesin git diye😋