teacher-mom21 Bende çok yorgun hissediyorum kendimi, hep yatasım var🥰Allah sağ salim kolaylıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 Benim ikinci ama bende korkmuyorum desem yalan olur ☺️Aslında ilk doğumum çok kolay ve keyifli geçmişti, ama insan yinede korkuyor.