Mervee__ Cinsiyet hurafelleri siz ne duydunuz ne doğru çıktı Ye ekşiyi doğur ayşeyi yedim ekşiyi kızım doğdu tabi bu bir huraffe
Eda91- Mervee__ ilk kızımda ekşi yerdim İkinciliği gebeliğimde de aşırı tatlı yiyorum, cinsiyet yine kız :) pek alakası yok
Busra_27_34_ Mervee__ kızım da bol limon yiyordum oğlumda da bol çikolata ve tuzlu şeyler galiba bende kısmen tuttu 😁bide yüzük testi doğru çıktı ikisinde de ❤️🤗
semra2598 Mervee__ oğlum olacak ekşi, tuzlu acı yiyorum devamlı. Sağ da olursa erkek tuttu bende erkek olunca anne güzelleşir tuttu ama diğerleri noooo 🤷😁
Cilginanne2bebeli68 Eda91- kiz bende bundan tatlı yiyom oglan dediler bende cinsiyeti bilmiyom bende ilk tuttu ikinci tutacakmi bilmiyom
Busra_27_34_ Mervee__ Saç telimin içine alyansimi geçirdim ve karnımın üstünde bebeğim kız mı erkek mi dedim dik gidip geldi erkek İlkinde yapmıştım yuvarlak dönmüştü kız ❤️😁demek ki bilemiyorum
Naciyeaydin Bir oğlum var 4 yaşında onda hamileliğim çok rahat geçti kusma bulantı falan çok olmadı tatlıyı yedim galiba çok. Şu an 14 haftalık kıza hamileyim merakımdan tüm cinsiyet hurafelerini denedim. Çin takvimi kız gösteriyordu. Bıçak makas kız gösteriyordu. Yüzük testinde kız çıktı. Karbonat yaptım kız çıktı tesadüf mü hepsi bilemiyorum 🤭😂
Mervee__ semra2598 sağda olduğunu ultrsyondamı anlıonuz yoksa hisediyonuzmı evt erkek güzelleştirıyor
Mavilik Mervee__ yok walla deli gibi tatlı yiyom, yüzük yaptılar erkek çıktı, tuz yaptılar erkek çıktı, yüzümde hiç çirkinlik olmadı erkek dediler, karnıma baktılar erkek dediler ama sonuç kız geliyor tüm hurafelere kafa attık 😁
semra2598 Mervee__ sağ tarafimda sancı oluyordu en başından beri sonra sağlık ocağında kalp atışlarını dinlerken hemşire bak tam şurada demişti sağ tarafını göstererek o Zaman anlamıştım.