Kızlar ilk pislik falandir sandim ama pislik değil bildiginiz siyah ben gibi duruyo yaninda da kucuk et beni gibi bi parca vardi bugün oda siyah olmuş et beni yada siğil yaziyo internette ama korktum acikcasi başına gelen bu durumu yasayan var mi ya ?