busrayldr1 Kızlar 36.haftaya girdim. Bu süreçten sonra doğumu başlatmak ve kolaylaştırmak için neler yaptınız?
mavikalpvemavikalp busrayldr1 bol bol hurma ve ananas yemek Ördek yürüyüşü ve aksak gebe yürüyüşü yapmak Sıcak suya oturmak Kegel egzersizi ve perine masajı yapmak İlişkiye girmek Memeucu uyarısında bulunmak 🌺😊🌺
Sevgiituna mavikalpvemavikalp mavikalpvemavikalp hepsini 36. Haftadan itibaren yaptım hala da yapıyorum 39+6 yım çok fazla adet ağrısı ve kasılmam var son üç gündür ama devamı gelmiyor ne zman isterse o zaman geliyorlar bence ama yine de başkalarında işe yarmıştır belki deneyin yinede 🙈😁
Kerimedemir busrayldr1 36 . Haftada hurma yemeyi abartmayın bence hurma bebeğe kilo aldırıyor ve sukkari (yaş hurma )yenmesi gerekiuo ben o haftalarda abarttım hızlı kilo aldı korkuyorum 😅doğana kadar 4 kilo ya yaklacask diue
Mervesrsy Sevgiituna aynı durumdayım ben de 37 den sonra hepsine başladım 38 den beri sancılar var 2 cm açıklık ama devamı yok bence de bebiş ne zaman gelmek isterse öyle geliyor 😍🤣 39+4 olduk biz de artık hayırlısıyla kurtulaydın diyorum
Sevgiituna Mervesrsy benim açıklık var mı bilmiyorum hiç bakılmadı çatı muayenesinden (36.hafta) sonra pazartesi 40+1 de kontrol var salı yada çarşamba yatış yapıcaz suni sancı denicez inşallah sezeryana dönmez
Busramom07 mavikalpvemavikalp ayy hurmaya başladım da günde 5 maksimum yeniyor gına geliyor başka bişey yiyemiyoruz duşu da okey de ilişki nau nau korkuyorum bişey olacak diye
seymaa7 Busramom07 hurmayı yaş hurma tüketirseniz daha çok faydası olur doktorum marketlerde satılanların faydası yok demişti
busrayldr1 Busramom07 hurma için ebem tek sayılar tuket demişti. Mesela bugun 3 yarın 5 diğer gün 9 tane sonraki gün 11 tane yenecekmiş. En fazla 11 yenir ama tek sayı yiyin demişti. Bu tek sayı dinenmis
Faide2147 busrayldr1 bende şuan doğumum başlaması için yürüyüş çok yapıyorum sıcak suyun altında çömelip kalkıyorum hurma hergün yiyorum çok fazla hareket halinde olmaya çalışıyorum inşallah 40 ı bulmadan doğururum