Hatice_11 Deletedmom_116 benim de reglma 4 gün kala akşam başladı bu gün bitti sanki inşallah yerleşme dir kahve rengi geliyor benimki sizinki hangi renk bı de belirtileriniz var mi
Deletedmom_116 Syma_07 Parça gibi bişey buldular alttan bakınca Ama bebek değil kanda 176 çıkmış uyusmalzik iğnesi yapalım dediler
Hatice_11 Deletedmom_116 Şubat 11 de regl ilk günümde sonrasında düzenli ilişki oldu mart 10 regl günüm ve Martın 6’sında gece hafif kahve rengi akıntım geldi çok az damla şeklinde gün içinde günlük pet takıyorum kontrol etmek için belirtilerim de var