Deletedmom_116 Bu testin yanlış olma ihtimali var mı ? Başına gelen varmı hiç Yazarmisiniz lütfen Direk çıktı hiç beklemeden Anında çıktı .
Busra_27_34_ Deletedmom_116 bende oğlumu bu teste öğrenmiştim ❤️🥲hamilesiniz sanırım kan testi verin hayırlı olsun ❤️
Deletedmom_116 ada99 Bende var görüyorum ama Yanlış olma ihtimali varmı diye şey ettim çünkü haifften kanama tarzı bişey gelmeye başladı bı kaç kişi yanlıştır o test demişlerdi 🥲🥲
Aerithma Deletedmom_116 yerleşme kanaması olabilir. Testleriniz pozitif çıkmış. İki tane erken gebelik testinin yanılması pek olası değil.
Deletedmom_116 Menekseeee847383 9 aylık oğlum var Son iki adetim gecikmeli oldu hep En son spiral taktırdım vücudum kabul etmemiş 12 sinde İki ay olucak adetimin üstüne bı hafta önce testi yaptım yumurtlamam geç oldu gebelik varsa bile 8 haftalık değildir
Sevdabrs Deletedmom_116 yerl Deletedmom_116 adetinizde gecikme varsa yerlesme kanamasida olabilir siz kan testi verin