Doğumda sonda takmak istemiyorsan AHMET YILMAZ derim..fsm de kendi kliniği var. Doğumu Medicana da yaptırıyor. İçinde fotoğrafcisida var. Hem de riskli gebelik uzmanı en başından itibaren hep detaylı bakıyor. Detaylı ultrasonda da 1 saat bakıyor. Maddi olarak yormayan birisi tavsiye ederim. Muayene ücreti 1000 TL oldu. Acil durumda Medicanaya gidiyorsun ama hastaneye para odemiyorsun doktorda kendi takibindeki gebelerden almıyor. Nst ücretsiz.