Betulllb aynı hastanede aynısını bana yaptılar suni sancıyla normal doğum yapmak çok zor resmen canımdan can koptu epidural bende oldum ama onu da son 1-2 saat kala yapıyorlar zaten çekmiş olduğun acıyı çekiyorsun şuan 2. Doğumum olacak Allah nasip ederse yA direkt sezaryen girilen yasa kendi sancımla normal yaparım sana da hiç tavsiye etmem