Kubra001111 canım hiç kafana takma herkes diyor evet ama kendini strese soktukça daha çok üzülürsün bizde geçtik o yollardan inan hiç ummadığın anda oluyor Allah onu bi yola koymuştur sizin için en hayırlısı ne zamansa o zaman size öyle güzel bi hediye olarak gelecek ki o bebiş gerçekten biz kadınlar çok kafaya takıyoruz benimde ilk bebeğim böyle olmuştu her ay ağlardım olmuyo diye sonra gerçekten yani pes ettik bıraktık daha zamanı var demekki dedik inanır mısın 14 şubattı öğrendim o ay meğer hamileymişim , ikinci bebeğime hamileyim şuan 8aylık olduk ve korunduğumuz halde oldu düşün ilkini o kadar uğraşırken olmuyordu buda korunduğumuz halde oldu çok şaşırdık ama Allah ol diyince oluyor sen her zaman hayırlısını iste ramazan mübarek aylar inşallah bayrama güzel haberler alırsın bu halimle dua ediyorum sana üzülme lütfen ❤️