Kubra001111 Bende evliliğimin ilk 5, 6 ayınca korundum be kadar çocuk istesemde nedense korundum ama çocuk kararı alınca bıraktık korunmayı hep de dua ettim hayırlı vakitte nasip et Allah’ım diye. Reglim 2 gün geçse test yapardım negatif görünce üzülürdüm böyle böyle bir 3, 4 ay daha geçti sonra dedim ki kendime takma kafana bebeği çünkü stres yaptıkça daha da kötü oluyor saldım kafamdan ama tam evlilik 1.ci dönümümüzde hamile olduğumu öğrendim. Eylülde 4 yıllık evli olacağınız ve ikinci çocuğumuz 1,5 aylık. Kadın psikolojisi değişik hemen modumuz düşüyor, heyecanımız sönüyor testi negatif görünce ama akışına bırakın sürekli test yapmayın bebeği düşünmeyin zamanla olur inşAllah. Birde ben yumurtlama hesabı yapamıyordum beceremedim ondan 2, 3 günde bir ilişkiye girmiştik. Spremin rahimde kalma süresi 2, 3 gün müydü neydi bende illa ki birinden birinden yakalar demiştim ki ilki öyle oldu. Hatta ikinci de de bir çok kez korunmasız ilişki yaşadık ama bir tanesinde içimden kesin hamile kalıcam dedim ve sonra ki ay hamile kaldım. 2, 3 günde bir ilişkiye girebilirsiniz belki yumurtlama zamanına denk gelir ve tutar birde sakın moralinizi bozmayın Rabbim hayırlı vakitte nasip eder elbet 🌸