zehrayarencandemir merhaba ben de gebeliğimi sizin gibi çok erken öğrendim ve 3 yıldır bulunduğumuz ilde hiç doktor/hastane tanımıyordum. İlk olarak eşimin arkadaşının tavsiyesi üzerine bir doktora gittik. Çok iyi bir doktordu fakat iki yada üçüncü görüşmede normal doğuma pek sıcak bakmadığını öğrendik zaten söylemlerinden de anlaşılıyordu. Daha sonra internetten yorumları okuyarak bir hastaneden randevu aldık. Bu arada ilk doktorumuzun kendi muayenesi olduğu için sürekli bir de hastaneye gitmek zorundaydık. Bu fikri de sevmemiştik bu yüzden ikinci doktorumuz sabit bir hastanede olsun istedik. Doktorun yorumları çok olumluydu ve öyle bir seçim yaptık. Fakat iki kez gittikten sonra şunu fark ettik ki hastane bize uygun değil. Kalabalık bir hastane, doktor görüşmeleri kısa tutuyor ve hastane hakkındaki yorumları okuduğumuzda tamamen o hastanede doğum yapmak istemeyeceğimize karar verdik. Aslında doktor ilgili, iyi bir doktordu. Ardından hem iyi bir hastane hem de iyi bir doktor olmalı fikri kafamızda oturmuş oldu. Yani biri olmadan diğerini seçmek sorun oldu. Biz de önce etrafımıza “nerede en az sorunla doğum yapılır, hangi hastanenin şartları iyi” sorularını sorduk zaten belli başlı hastaneler çıktı karşımıza. Çok önerilen de bir ya da iki doktorları oluyor hastanelerin. Biz de yorumları tek tek okuduk bize önerilen ilk sıradaki hastane yorumlarının büyük çoğunluğu olumluydu ve önce hastanemizi sonra da doktorumuzu seçtik. Yaklaşık 13. Haftada doktorumuz da hastane de kesinleşti. Arayışımız 9 hafta sürmüş gibi.. 3 farklı doktor 2 farklı hastane görmüş olduk. Kendimiz için en iyisini seçme şansımız oldu. Siz de acele etmeyin bence herkesin hastaneden ve doktordan beklentileri farklı oluyor. Bizim doktorumuz mesela çok konuşkan biri sayılmaz. 🤦♀️☺️ hakkında ekşi sözlük gibi platformlarda “ ukala” gibi yorumlar da var. Fakat çok çok iyi bir doktor. Ben kendisine güveniyorum. Emin ellerde olduğumu düşünüyorum. Her saat kendisine ulaşabiliyorum… Ez cümle kendinize vakit tanıyın ve ne istediğinizi belirleyin. Doğum şekliniz, hastaneden beklentileriniz gibi… Doktor normal doğumdan yana biri mi, ilaç kullanımına yaklaşımı nasıl v.s… Ben biraz daha doğalcıyım, doktorumun da böyle olmasını istedim. Siz de gönlünüze göre biriyle karşılaşırsınız umarım. Her şey deneyerek çözülüyor siz de ne istediğinizi deneyerek öğreniyorsunuz en azından benim için öyle oldu ☺️ Sağlıkla bebeğinize kavuşun🙏🏻