Ben de doktor konusunda çok titizlendim etrafımdaki herkes de bu konuda fazla üstelediler aman doktorunu iyi seç vs diye. Böyle şeyler duydukça daha da titizlendim. Benim için de önemli olan ulaşılabilir olması,kendi numarasını mutlaka vermesi,sakinliği,muayenede detaylı bilgi verip vermemesiydi. 2 doktor değiştirdim biri içime sinmemişti diğeri de hastaneden ayriliyordu. Sonra 3.doktora bir şekilde ısındım süre de ilerledi fakat o da hastaneden ayrılıyor. Karmakarışık bir durumdayım.Sakinan göze çöp battı sanırım. Yani bu doktorum da açıkçası detaylı bilgi vs vermiyor ama sakin ve mesajlarıma er geç cevap vermesi de yetmişti bana. Bu arada bebeğiniz hayırlı olsun. 🙏🏻🥰