lilyum_ Sabah şişkinliğim ve gaz sancım var gebelik olabilir mi diye sormuştum. Şimdi de aşırı midem bulanıyor. Yatamıyorum bile bulantıdan. Evde gebelik testim de yok olsa hemen test yapcam ama.. ovulasyon testi ile öğrenebilir miyim acaba?
Zumrut___ lilyum_ burada öğrenen var diye okumuştum ovulasyın testiyle. Ama ne kadar doğru sonuç veriyor bilemem
femaraprensesi lilyum_ geçen biri ovulasyon testi yle öğrendi hamileliğini bende ovulasyon la öğrendim
aynam lilyum_ adet günleriniz yakın mı ovulasyonda adete yakın koyu çıkınca hamilelik olabiliyor diyorlar ama tabiki net bilgi için sabah yine kan versen iyi olur
lilyum_ femaraprensesi ikinci çizgi çıkmadı bile ilk defa ikinci çizgisi olmayan ovulasyon testi gördüm
lilyum_ asel-yasarrr ngksu Ellove Hahhahahha ikinci cizgi çıkmadı bile ilk defa ovulasyon testini bu sekilde görüyorum. Bu sey demek herhalde gebelik yok ve bu ay olmasi da mümkün değil boşuna umutlanma😂
Merve2210 Bende adet günüm gecikti ve dayanamadım evde ovulasyon testi vardı 3-4 tanesini yaptım 2 çizgi de her defasında koyu çıktı sonra emin olmak için gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı bende o şekilde öğrenmiştim, umarım sizinde umduğunuz gibi olur 🙏🏻
lilyum_ Merve2210 benim daha reglime 8 gün var. Bir kürtajım var onda 3 gün boyunca akşam saatlerinde hep bulantım vardı. Merka edip test yapmıştım. Test yaptığımda 8 gün vardı reglime ve testte çıkmıştı. Simdi de ona dayanarak varda acaba belirtileri mi başladı diye düşündüm
lilyum_ Oyku60 bir kürtajım var onda 3 gün boyunca bulantım vardı sonra test yaptım pozitif gördüm daha reglime 8 gün vardı testi yaptığımda. Bünyeden bünyeye değişiyor sanırım
biryildiz42 lilyum_ silik gibi yavrum efekt verip fotoğrafı siyah beyaz yapsana o zaman daha net olur
mysa26 lilyum_ canım benim midem de 2 hafta falan az az bulamıyordu. Test yapıyordum negatifti. Bir gün iştahım çok açıkken yemek yiyecektim bir anda midem bulandı. Bir test daha yapayım dedim o zaman öğrendim. Sen yinede dikkat et yap arada test
Nurkose1 Benimde adetime 5 gün varken yaptım negatif çıktı adetimde 3 gün gecikmeden sonra pozitif olduğunu gördüm ve bende hissel olarak kendimi hamile hissettiğim için yapmistim testi , net sonuç için gecikmesini bekleyin derim
lilyum_ Nurkose1 yaa aslında çok olacağını inanmıyorum şuan. 13 şubatta kürtaj oldum. Daha çok yeni. Ama sanki o zaman yaşadıklarımı tekrar yaşıyormuşum gibi oldum. Gaz sancısı çekiyorum. Karnımın icin batıyor gibi. Bi de simdi bulantılarım olunca heyecan yaptım olabilir mi acaba diye düşündüm bi. Normalde de cok bulantım olurdu ama hafif rahatsızlık verecek kadar. Bu bulantılar siddetli normalden farklı. İlk gebeliğimdekine benziyor.
Gmz09 lilyum_ umarım kalbinizden geçen karşınıza çıkar🙏🌼 ama 13 şubatta kürtaj olduysanız daha Regl olmamışsınızdır diye düşünüyorum.Henüz bir ay olmamış hormon seviyeniz düşmemiş olabilir belirtiler o yüzden de oluyor olabilir.