Newmommyy Merhaba Cem hocaya gidiyorsunuz sanırım, benimde ilk gebeligimde takibimi Cem hoca yapmıştı ama dogum tıp fakültesinde oldugu için 25 haftada doktor degiştirmiştim hiç tecrübe eden yoktu sanırım o yüzdendi tedirginligim, arkadaşınızın tecrübesi nasıl olmuş bahseder misiniz :) sanırım sizde sezeryan olacaksınız Cem hoca sezeryan olursa doguma katılıyordu..