Ortadoğu hastanesinde doğum yaptım temmuzda, doktorum da hemşireler de çok ilgililerdi çok memnun kaldım. Şimdi tekrar gebeyim 🤭 ağustos - eylül gibi doğumum olacak, yine aynı hastaneden doğum paketi aldım, başka bir yer düşünmedim bile. Bir de evime de çok uzak değil, onun da etkisi var tabi tercihimde