ebrarmom08 Yaser27 suan 15 16 temmuz gozukuyo ama ultrasonda bebisim hep 1 hafta onden gidiyo bellide olmaz 😊😊
Mucizembenimm 11+4 üz bizde 16 temmuz doğum gözüküyor. Bugün dr. Kontolüne gittik ama bir tahminde bulunmak için çok erken dedi
esractn Hulyalp Hulyalp Fark varmış yinede 😊 12+1 oldum bende. Temmuza denk geliyo normalde ama ikiz olduğu için haziran olcak sanırım
Hulyalp esractn doktorum oyle bisey dedi haziran gibi. Insallah hazirani goruruz. Gecen kontrol korkuttu biraz zayifsin 20.hafta rahim agzina bakicam dedi. I sallah sorunsuz goruruz o gunleri
NimetDilmen Yaser27 Benimde temmuz ama kaçı olduqunu bilmiorum sormadım, bu sefer qittiqimde sorarım İnşaAllah 😊
Sedef-345 Aski bende gittim ikili teste ense kalınlığı ve burun kemiği iyi şükür. Kan testine göre artık sonuçlanacak . Cinsiyeti göremedi . 15. Haftada belli olur dedi Dr.