Msl_ege Aski bennnn 😇😇👶🏼💙 oğlum olcak inşallah :) benimde normalde 14 temmuzdu . İlerde gidiyo 7 temmuza düştü . Bu gidişle haziranda doğururum 😂😂
Yaser27 Sedef-345 hadi hayırlısı bakalım. Özele mı gidiyorsun bi dr ücreti ne kadar bize de belirtir mısın sonucun inşallah iyi çıkar canım
Sedef-345 Yaser27 özele gidiyorum . Fiyatı çıkışta faturayı imzalarken görücem söylerim sizede , tabikide memnun kalırsam :)
AyEr Sedef-345 benım 7 ocakta ıkılı test anadolu hastanesı Avcılar gıdıyorum yuzde yırmı ındırımlı fıyatı 300 kusura denk gelıyor acaba seninki ne kadar bı ogren canım bakalım 🤗
Adley 8 temmuz 💕 dün ikili taramaya girdim ama doktorum cinsiyetini söylemedi soyleseydide net birşey olmazdi henuz cok erken diye dusunuyorum benim 2 ci gebeliğim ilk çocugumuda 8 temmuzda doğum yapmiiştim 😅🤣
Sedef-345 AyEr canım ikili test fiyatı 348tl baktım faturaya. Bu arada ense kalınlığı ve burun kemiği iyi çıktı, kan testimde4-5 güne belli olurmuş. Cinsiyeti göstermedi :(