Tugcegullll Momcrn Tugbaaayyyy benimde bir sorum olacaktı ben 10 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim bir tane de kızım var. Mide bulantılarım vardı bir kilo verdim şimdiye kadar ama karnım çok çıktı sanki 4 aylık hamile gibiyim sizce normal mi
Evhamlikurabiyeanne 73 le hamile kaldim bulanti döneminde 7 kilo verdim onun 1 kilosunu geri aldım 67 kiloyum 16+2 yim almamak benim icin daha iyi cünkü boyum 1.56 10 15 kilo alma lüksüm yok verdigimi geri alayim yeter almam insallah
emirtimr1 17 haftalık oluyoruz yarın 2 kilo aldım ama sanırım artık iştahım açılıyor bundan sonrasını bilemiyorum 😂😂😂