PinkPanter204 Sevim1902 evet kalp atışını da duydum çok şükür bi sorun yok şuan inşallah tekrarlamaz yine
Kubra6694 Kkubraaa Merhaba, ben tam bir hafta once ilk gebeliğim için tahlil verdim. Sonucum 104.8 çıktı. Bugün tekrar gittim üzerinden bir hafta geçmiş oldu değerim 2500lerde ve kese oluşmuş dedi doktor.
Kkubraaa Kizlar şimdi hastaneden geliyorum doktor karnımdan baktı keseyim önce göremedi sonra çok küçük görür gibi oldu alttan bakalim dedi baktı kese küçücük göründü ama bu seferde yolk sac görünmedi kan verdim 1 hafta sonra aç gel dedi anlamadim