yasamblogz Bende 5+0 da gittim 6200 du betam ama kese görünmedi Çarşamba doktora gideceğim 6+4 oluyorum umarım görünür kese ve bebek dua edin kızlar
Sevim1902 Esraduman ben de pazartsi gidicm inşallah sağlıkla ilerler 🤲yzın buraya güzel haberlrnzi beklıyorm
Hyryaytn9004 Anneolmaknasipolsun adana da yaşıyoruz deprem zamanı bilmiyordum hamile olduğumu stresten kalpleri durmuştu
Muge23 Sevim1902 onu söylemedi dr kalp atisini dinledik cok sukur devlet hastanesi diye cok bakmiyor zaten keseyi bebegi gordu kalp atisini dinledi ve bitti 1 dk surmedi ultrason 😀
PinkPanter204 Sevim1902 canım iki gün önce küçük kahverengi lekelenmeyle acile gittim içeri almıştı bugün ultrasonla bebeği ve kalp atışını gördüm çok şükür sat’a göre 15 gün küçük bebeğim sen ne durumdasın görebildin mi inşallah
Sevim1902 PinkPanter204 sevindim sizin adınıza bugün baktı doktor crl 0.16 hala kalp atışı yok persembeye kadr beklcz brdha bakılck 🤲
PinkPanter204 Sevim1902 benim crl söylemedi canım devlete gitmiştim acil diye biraz kendimi toparladıktan sonra özele tekrar gideceğim
Evremoz Kkubraaa geç döllenme olabilir. Bana saglik ocaginda ,beta 6bin olmadan gözükmez dendi ,7 haftalik beta 5800 de gittim ,geç döllenme var dendi 5 haftalik ölçümü vardi ve sadece kese vardi.
Ecem0635 Kkubraaa yani ben 5+2 de gördüm keseyi beta 9500 dü. Bilemedim canım en doğru bilgiyi doktorun verir.