Kızlar 20.haftadayım ama şimdiden 12 kilo aldım doktorum da artık kızıyor. Ama engel olamıyorum kendime iştahım açık ve çok hareketsizim. Diyetisyene gitmedim şu an ona ayırabileceğim bir bütçe yok. Açıkçası bünyem kendimi kontrol etmediğimde çok kilo almaya müsait bir kilo. İki sene önce çok kafaya takıp 43 kiloya kadar düşmüştüm. 45-48 arasında gidip geldim 1 sene. Hamileliğime başlangıcım 53 olmuştu şimdi 64-65 kilolara çıktım. Kendimi taşıyamıyorum çok hareketsizim ve çok mutsuzum doktorum gerekirse günde 1 öğün beslen dedi ama çok benim için. Ne yapabilirim? Lütfen kilo alanlar yorum yapsın kilo almayanlar gelip de daha da moralimi bozmasın.