RavenV mesleğim gereği çelişkili beyanlarda pek bulunmam ben merak etmeyin. Ancak siz okuduğunuzu tam anlayamıyorsunuz galiba. Ben sizin bu paylaşımı “kendime destekçi bulmak için” yaptığım konusundaki ithamınızın ne kadar yersiz olduğunu anlatmak istedim ama siz tanımadığınız bir insanla nasıl konuşmanız gerektiğini bile bilmiyor olacaksınız ki işinize geldiği gibi anlıyorsunuz her şeyi. Ben size yazmış olduğum şey, destek aramamın ne mantığı olacağıydı. Benim doktorum herhangi bir şeyi yasaklamadı. Ben de diğer doktorların görüşlerini, tecrübeli annelerin fikirlerini merak ettiğim için paylaşımda bulundum. Lütfen daha fazla cevap vermezseniz sevinirim. Ayrıca doktor yeme deseydi belirli bir eğitim seviyesinin üzerinde, algıları açık ve bebeğini herkes gibi ben de çok düşünen bir insanım yemezdim ve bunun sorgulamasını dahi yapmazdım. İyi günler size.