eylulus ben yenmesi tarafında değilim. Burdaki insanlar çok rahat konuşuyorlar. Sonuçta bir yapı inşa ediyorsunuz. Tuğlasi, çimentosu sizden. Bu yapının sağlam olmasını istiyor musun ? İçinde bir bebek var ve tek seçeneği sensin. Sen ne yaparsan, ne yersen, ne hissedersen onlara maruz kalacak. Amaaaan boşverci olma bence. Paketin içinden iki tane ye ama bence sağlıklı beslenmeye çalış. Bende cok fazla tatlı duskunuydüm. Şimdi tatli istesem bile sütlü olanlarindan yiyorum. Cips ne ki zaten hic bi besin değeri yok. Gidip kuru yemiş çiğ badem, fıstık, fındık kabak çekirdeği falan ye atıştırmalık. Cips çok tuzlu, tansiyonun çıkarsa bebeğin hayatı tehlikeye girebilir. Onuda araştır derim.