Filiz35 benim hamilelikten öncede değerlerin yüksekti. İlaç kullanıyordum. Hamilelik olunca ilaç dozu arttı. Her ay gidiyorum kontrole dahiliyeye doktorum çok iyi birisi kafada soru işareti bırakmıyor. hamilelikten sonra hatta ömür boyu kullanacağım bu ilacı. Doktorunuza sorun telefonla hastaneyi arayın bağlatın numarası yoksa da.