Filiz35 Migrenligebe ben 5 haftalık tan beri ilaç kullanıyorum ama doğumdan sonra nasıl olacak bilmiyorum ayy inşallah biter ya çok zor her ay git kan ver
Kosem983 Filiz35 size zarar vermiycek duzeydeyse hapı bırakırlar sonucda suan bebek icin onlem aliyolar bana yarim degerlik fark icin hap verdiler oncedende vardi belki bu fark ama onemsemediler😁
Ozlemsvr Filiz35 üzülme geçer inşallah. Ben de kronik ömür boyu ilaç kullanıcam kullanıyorum da. Allah başka hastalik vermesin ☺
Kosem983 Hulya57 2.5 alti normalde demislerdi bana benimki yuksekti sizin bu orana göreyse baya düşük hic beklemeyin endokrin ilacla çözüyor durumu
zge_frdi Filiz35 bende senin gibiyim aynen. Endokrin bolumunde takipliyim doktor doguma kadar kullanacaksin büyük ihtimalle degerlere gore emzirme doneminde de kullanman gerekebilir demisti
Gulxxx Filiz35 kızlar devamlı kullanacaksınız değer düştü diye ilacı bitirmek yok bu hastalıkta ilacı almazsan yine aynı bu geçici bir hastalık değil
Nur__ Filiz35 Normale dönerse kullanmıycaksn canım :) ben normalde troit hastasıyım şuan hamileyim hamilelktten öncede ilaç kullanıyordm halada devam ediyorm dr kontrolünde.