Tubademir85 17+6 yız doğum zamanında olursa haziran 2 ama ben mayıs da bu işin biteceğini düşünüyorum 🙏😂😂sizin doğum ne zaman?
Sezgin Tubademir85 bende 17+6 nasıl mayıs olabilir ki diyorum😁 bende senin gibi düşünüp kendimi nisan ayına alıştırmaya çalışıyorum😁😁 ama 40. Haftam 10 mayıs🤗 inşalalh nisanda gelir 😁
Anneolacak Tubademir85 hahaha ayniyiz benim de 2 haziran ama nedense mayisin son haftasi kavusacagiz gibi geliyor bana 😍😍
Gizemyunusduman Tubademir85 benimde 4 haziran ama bende mayısta olucak gibi düşünüyorum 17+3''üm bende
Meliketab 19+4 deyim inşallah kızım olacak ikinci gebeliğim ve sezeryanla doğum yapıyorum 14 mayıs için gün verdi doktor şimdilik Bi aksilik olmadan kucağımıza alırız inşallah
senayck 21+5 en son 5mayis gözüküyor🤗 mayısın kıdemlilerindenim galiba nisanda da olabilir bekleyip görücez
[silindi] istkizannesi benim doktorum kendisi yapıyor ekstra başka bir doktora yönlendirmedi. 20+2de kontrolüm vardı dün o zaman yaptı🤗