evinkrdg 39+2 de Dogurdum canım ben. 38. haftam da çatı muayenesi oldum nişanı geldi doktor sabaha doğursun dedi. Bir hafta boyunca doğmadı günaşırı muayeneye gidiyordum doktorum çağırıyordu yani o haftalarda çünkü açıklığım vardı üç santim ama asla ilerlemedi. Doktorumun kendi fikriydi ben zayıf minyon tipli biriyim çatıda biraz basikmış Bebek’te iri olunca beni daha fazla zorlaması adına istersen alabiliriz dedi çünkü bir hafta içinde doğması gerekiyordu dedi. Çünkü o bir hafta boyunca üç kere çatı muayenesi oldum ben tetiklesin doğumu diye ama gelmedi oğlum. 39+2 de Suni fitil yerleştirdiler sabah 12’ye kadar sancım çıkıyodu ama ben hiçbir şey hissetmiyordum doktor son çare suyunu patlatalım hala daha gelmezse sezeryana almamız gerekebilir dedi çok şükür oğlum suyumu patlatınca 2 saat içinde geldi🤓