Kızlar bu gün doktora gitim nst ye bağladılar beni sancı durumum nedir diye doktor sonuçlarıma bakıp sancın var doğum yapacağın hasteneye git dedi ama ben sancı veya kasılma hissetmiyorum nst bağlayınca da hemen kasılmalarım ve sancılarım çıkıyor böyle olan varmı varsa ne yaptınız