Zseda CAGLADELIBICAK yaptir tabii ki yapılması taraftarıyım da korkulacak bir şey yok işte bu sonuca göre 😀 zaten doktor inan riske atmıyor hemen fetal dna yapalım diye zorluyor şüphesi olunca. Korkma bende öyleydim de artık astik çok şükür 😀
CAGLADELIBICAK Beybitooo 1 hafta içinde gel tekrar kontrol edelim ultrasonda ense kalınlığına falan bakalım dedi