Yaseminmericli Haftada 1kere doktorum yeterli dedi. Evde yapamıyorum kokusu uzun kalıyor ne yaparsam yapayım. Caddemizde balıkcı var ona gıdıyoruz
istkizannesi Yaseminmericli aynen bende öyle ekmek arası yaptırıp ilaç niyetine bir kere yiyebiliyorum. İki üç yiyenler varmış😳
Asimommm istkizannesi normalde balığı severek tüketirdim ama hamilelikten dolayı öyle bi tiksindim ki kokusuna bile tahammülüm yok hiç yemiyorum 😞
Ysn istkizannesi erken doğacağını bildigim icin ne kadar kilo alsa kar diyip yedim valla ama su an gormek istemiyorum 😁
Migrenligebe istkizannesi omega 3’lu multivitamin kullaniyorum. Baligi da ayda bikac defa belki 💁🏻 Doktorum illa da balik yenecek diye bi sey yok demisti. Sonucta balik olmayan memleketlerdekilrr nasil doguruyor😂
istkizannesi Migrenligebe balık olmayan memleket artık yok. Bi ablam Bitlis’te bi ablam Malatya’da. Hepsi deli gibi balık tüketiyor.
asminko345 istkizannesi Ben mecbur yedim kuzum Ama gerçekten faydasını gördüm bebeğimde 2 haftada 400 gram aldırdım haftada 3 gün et 2 gün balık 1 gün tavuk yedim
istkizannesi asminko345 maaşallah çok güzel canım gerçekten zorlanıyorum ben bir kereyi zor yiyorum eşimin baskısıyla. Zorlarsam hepten tiksinirim diye korkuyorum
Leis Ya kızlar süt içtim unuttum balık yedim arasından 4saat geçmişti bişey olur mu ki kurt düştü içime
Hacer61 istkizannesi al benden de okadar hatta şu sıralar tiksiniyorum bile denebilir vitamine başlayacağım daha yeni hepsi şifa olsun inşallah
Aslhan istkizannesi 15+0yim 6nci haftadan beri beyaz et yiyemiyorum bulantim kusmam cok oldu onlara olan bulantım geçmedi yiyemiyorum korkuyorum eskisi gibi istahla yiyemecegim 🙄