istkizannesi ben yiyiyordum taki geçen hafta yediğim palamuta kdr. suan ınanılmaz mıdem bulanıyor aklıma geldikçe. Normaldede sevmezdim palamut ama iyici tiksindim.. Hamsiyle somana kaldım allahtan seviyorum onları hafta sonu denicem inşallah onlardanda tiksinmem