Sclkrcu aşılamam da 7. Günüm adet sancısı çekiyorum moralim bozuluyor adet olacağım diye tutmaz diye korkuyorum sürekli sizlerin yazdıklarını okumaya çalışıyorum bende yoruldum hepimiz yorulduk hepiniz çok değerlisiniz asla bunu aklımızdan çıkarmayın 🥹🐥🥹