Arkadaşlar bende buradaki herkes gibi benek istiyorum rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın♥️🤲🏻 öncelikle hep ağrılı olur benim reglim ilk beneğim olcak hamile kalırsam 2 aydır korunmuyoruz hemen hemen bu ay 8 gün gecikti benim reglim hiç şaşmaz göüslerim çok ağrıyordu 10 gün öncesinden ağrımadı vs vs hormonal değişimimi girdim acaba korunmayı bıraktıktan sonra vücut kendini hamileliğe hazırlıyor olabilir mi ? Bnde bir an hamileyim sandım ama dün reglim oldum ama 1 gün boyunca belim kasıklarım koptu aranızda böyle ağrı çeken varmı regliyıen annem hep der regl ağrısı çekenin yumurtalıkları çok çalışır diye umarım öyledir önümüzdeki pazartesi randevu aldım Kasım doğuma gideceğim biraz sohbet edelim 🩵ayrıca kadınlar gününüz kutlu olsun 🌷