Ben günde 1 paket içiyodum,asla da bırakamam derdim.. öğrendiğim an gebeligimi bıraktım bidaha da asla içmedim canımda çekmiyor çünkü icime bi duman cekersem vicdan azabından duramam,herkesin bebeğine zarar verecek diye bişey yok ama annem bende içmis,sağlıklı doğmuşum ama sonrasında 10 yaşına kadar her gece nefes verildi bana hastanede astım doğdum.