İlk gebeliğimde sigara kullandım 9.haftada bebegimin kalbi durdu müthiş bi pişmanlık yaşadım sebebi belli olmasa da vicdan azabı oluyor ikinci gebeligim su an 7+3teyim ilk öğrendiğimde bir tane içime cekmeden içtim su an hiç içmiyorum canimda cekmiyor bulantulardan da etkinlendim sanirim