Hanımlar ilk gebeliğim geçen nstde sancım çıkmıştı şuan 35. Haftadayım anlamamıştım sancımı doktor serumla durdurdu ve sancın olduğunda gel dedi ama bu sancı nasıl bir sancı anlamıyorum şuan mesela kasıklarıma ara ara adet olucakmışım gibi sancı oluyor bu mu yoksa başka bişey mi hafif çok anlamıyorum birde ilk hamileliğim hastaneye gitmem gerekirmi gerekmezmi anlayamıyorum